Persoonlijk

Maandchallenge augustus

Vorige maand heb ik mezelf een challenge gegeven. En die heb ik eigenlijk nog wel redelijk goed uitgevoerd. Mijn maandchallenge van juli was om elke dag minstens een liter water te drinken. Ik heb dit bijgehouden met de app Trello omdat je hier makkelijk lijstjes mee kan maken. Wil je meer informatie over de reden van deze challenge klik  hier. Ik heb dus in totaal op 23 van 31 dagen dat juli bevat. Minstens 1 liter water gedronken. Dit vind ik toch wel een best goede prestatie van mij. Ik moet natuurlijk wel zeggen dat 1 liter water voor sommige misschien helemaal niets is. Maar voor mij is dit best al wel veel. Omdat ik gewoon vaak vergeet te drinken.

Maar augustus is ondertussen aangebroken en dat betekent een nieuwe maandchallenge! En deze maand wil ik graag beginnen met meer te sporten. Ik wil mezelf niet dwingen om dingen te doen. Maar ik wil wel beginnen met verschillende dingen uit proberen. Zo ga ik beginnen met Blogilates. En natuurlijk wel met het beginnerschema. Je kan het hier vinden. Dit is een schema waarin je eigenlijk zes dagen in de week een training doet. Ik ben niet noodzakelijk van plan om dit altijd te doen. Als het bijvoorbeeld druk is of er een andere reden is wanneer ik niet zou kunnen schuif ik dit alles gewoon een dag op. Mijn plan is gewoon om meer te sporten, maar het moet leuk blijven. Ik hou van diverse dingen en daarom lijkt de trainingen van Blogilates me juist iets leuks. Omdat dit namelijk heel divers is.

Zijn er work-outs die je met me wil delen? Doe je zelf aan sport? Laat het achter in de reacties! 

 

Geef een reactie

